2 Şubat 2012 Perşembe

Ahşap Tepsi- Stained Wooden Tray

Herkese merhaba :) İlk yazıma bloguma ilk defa yazmanın heyecanıyla başlıyorum. Sizinle ilk olarak ahşap boyama yaptığım bir tepsinin fotoğraflarını paylaşmak istedim. Hey all :) I start with the excitement of my first post. First of all, I want to share photos of a stained wood tray.
Aslında ahşap boyamayı tamamen amatörce yapıyorum. Hiçbir eğitim almadım. Bu nedenle çok beğendiğim halde kabartma gibi teknikleri uygulayamıyorum. Ama işte görüldüğü gibi tepsimi akrilik boyayla boyadım ve üzerine iki tane çok sevdiğim karpostalı yapıştırdım. In fact I'm interested in wood staining in an amateur way.I didn't attend to any course. So, although I like embossing technique, I couldn't do it. Nevertheless, I painted the tray with the acrylic paint and stuck postcards I love.

1 yorum:

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...