17 Mart 2012 Cumartesi

Kırlent- The Pillow

Hâlâ kendimi kıyafet dikmeye hazır hissetmiyordum. Ben de öyleyse yine bol bol düz dikiş yaparım dedim. Koltuğum için kırlent yapmaya karar verdim. Yaptığım çok kolaydı ama yine de tek tek her şeyini (telası, elyafı, cırt cırtı vs.) aramak bulmak çok kolay olmadı benim için. Malzemelerimi nereden alabileceğimi, kumaşların isimlerini ve daha bir çok şeyi yavaş yavaş öğreniyorum. Kolay değil diyorum ama sürekli kumaş dükkanlarında olmak çok zevkli benim için.I felt I was still incapable of sewing a dress. So I thought I could do plain sewing a lot, and I decided to make a pillow for the armchair in my salloon. What I was trying to do was easy, however finding the necessary materials (buckram, fiber, velcro strip etc.) wasn’t very easy. Day by day I am learning the places where I can find fabrics, names and types of fabrics and stuff like that. Though telling that it ain’t easy, I get a lot of pleasure out of spending my time in fabric shops.
Üstelik çok hoşuma giden piko yapma fırsatını da buldum kırlent yapınca.What’s more I’ve had the chance to make picot since I made a pillow.

6 yorum:

  1. Yastıklarınız ço güzel olmuş, elinize sağlık. Kumaşını da çok sevdim, mutlu ve aydınlık...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler:) Kumaşı ben de seviyorum, dediğiniz gibi mutlu ediyor baktıkça :)
    Yaptığım bir şeyi sizin gibi zevkli birisinin beğenmesi ayrıca güzel benim için.

    YanıtlaSil
  3. Sedosfer...ben sizi "mim"ledim. Umarım benim gibi bu ne? demezsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhana..cok guzel olmus lutfen nasil yaptiginizi da anlatir misiniz?

    YanıtlaSil
  5. Merhana..cok guzel olmus lutfen nasil yaptiginizi da anlatir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dediğim gibi dikişe yeni başladığımda yapmıştım, yani yapmak çok kolay. Bir tane kare kestim. Arkası için de birleşimce ön parçayla aynı ebata gelecek şekilde iki parça kestim. Bu iki parçanın biri uzun biri kısa ki uzun kenara cırt cırt yapıştırabilesiniz. Ön ve arkayı birleştirdikten sonra da piko yaptım. İyi anlatamadım belki ama gerçekten çok kolay.

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...