13 Mart 2012 Salı

Kumaş Çantam- My textile bag

Önceki çalışmamla bir yandan makinemi biraz tanıyıp bir yandan da elimi biraz alıştırmış oldum. Artık yeni bir kumaş dikmeye hazırdım yani. İkea’dan aldığım kumaştan kendime bir bez çanta yaptım.I learned about my machine and trained my hands with the help of the first work. Now I was ready to use a new fabric. So I made a bag out of the fabric I bought from İkea.
Doğrusu pili yapmak ve içine astar dikmek biraz zor oldu.In fact making pleats and undercoating was a bit difficult.

6 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böylee..
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza bayıldımm..
    emeklerinize sağlık..
    izliyorum hemen sayfanızı.
    bende beklerim sayfama,arzu ederseniz tabiki..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Güzel sözleriniz için çok teşekkürler.Sayfamı beğenmeniz hakikaten beni çok mutlu etti.
      Ben de hemen sizi takip etmeye başladım. Enfes tariflerle kesinlikle tam bana göre bir sayfa:)

      Sil
  2. Kumaşı ayrı güzel, dikişi ayrı, çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim, bana da fikir oldu cesaret edebilirsem denerim belki :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çantayı çok beğendim, acaba kalıbını da yayınlar mısınız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yaparken bir kalıp kullanmadım. Ama şu çantayı ( http://sedosfer.blogspot.com/2012/06/mavi-canta-ii-blue-bag-ii.html ) yaparken kullandığım kalıba benzer şekilde kumaşı kestim. U şeklinde kesilmiş kumaşa pililer yaptım ve iki parçayı birleştirdim.

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...