19 Mart 2012 Pazartesi

Melekli Kalem Kutusu-Pencil Boxes with Angel Figures

Uzun zamandır –belki bir şeyler yaparım diye- sakladığım çay kutuları vardı evde. Aylardır gözüme takılıyordu ama her seferinde unutuyordum. Bu kez unutmadım ve masamda durmak üzere kalem kutusuna dönüştürmeye karar verdim.I was keeping two tea boxes for a while with the thought of making use of them for a proper purpose. For months, they were catching my eye and forgot immediately. This time I didn’t disregard them and decided to turn them into pencil boxes on my desk
Zemini akrilik boyayla boyadım. Üzerine de peçete tutkalıyla güzel melekli peçetelerimi yapıştırdım. Sonuç böyle oldu işte. I painted the background in warm white. Then I stuck the napkins with aplique material. And that’s what the result is.

8 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Cok tatlı elinize saglik..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sedosfer ,bu kutu, tomurcuk çay olan kutulardan mı öyle ise bir sürü bu kutudan çöpe attım ben yahuu !! gerçi ben bu tarz süslemeyi bilmiyom, kutuyu atmasam ne olcek sanki ben böyle işlerden anlıyom da !!
    çok güzel bir çalışma olmuş :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çaykurun tomurcuk çayıydı. Gerçekten kolay bir çalışma bu, aslında ben de pek bilmiyorum. Bir tane metal kapatan boya aldım hobi malzemeleri satan dükkandan. İki kat boyayıp kuruttum. Üstüne de peçete yapıştırıp kuruttum ve vernikledim. İşte bu kadar :)

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...