28 Mart 2012 Çarşamba

Mor Ceket-The Purple Jacket

İşte diktiğim ilk kıyafet. Burda dergisinin mart sayısında hem çok beğendiğim hem de dikmesinin kolay olacağını düşündüğüm bir model seçtim. (Model numarası: 122) Kumaşı da Kadıköy Cuma pazarından aldım. Kumaşım ince triko. Here is the first cloth I sewed. From the third issue of Burda magazine, I chose a pattern since I liked and thought it would be easy to sew. (Pattern number:122) I bought the fabric, which is tricot, from the Friday bazaar in Kadıköy.
Kalıp çıkarmak beni biraz zorladı ama bu işin de önemli noktalarını az çok öğrendim. Sonra da biçtim. Applying the pattern was a bit difficult but I’ve learned the basic points about it. Then, I cut the fabric.
Üç günlük ciddi bir mesai sonrasında ceketimi bitirdim:-)After three days’ serious work, I’ve been able to complete my jacket.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...