29 Mart 2012 Perşembe

Uğur Böceklerim-My Ladybugs

Etamin işi küçüklüğümden beri en sevdiğim şeylerden biri. 10-12 yaşlarındayken küçük etamin parçalarına minik figürler işleyip minicik yastıklar yapmaya çalışıyordum. Bu sevimli uğur böceklerini ise üniversiteye giderken bir tatil döneminde yapmıştım. Cross-stitch is one of the handcrafts I love from my childhood. While I was 10-12, I was trying to make tiny pillows out of small pieces of etamine by applying easy figures on them.I made these pillows with lovely ladybugs during one of the semesters in my university years.
Bunları fotoğraflarken çok uzun zamandır bu tür şeylerle uğraşmadığımı fark ettim. Önümüzdeki dönemde böyle işlere de el atmalıyım. Aklıma düştü bir kere…While taking their photographs, I noticed that I’ve not spent time for this kind of work for a long time. On the following days I should also do things like that. It has already occured to my mind…

6 yorum:

  1. ben de etamine 12 yaşımda başlamıştım, sonra yine 12 yaşımda bıraktım, çok kısa dönem oldu benim macera. kiraz ve çilek işlemiştim.
    çok beğendim harika olmuş iyiki devam etmişsin etamin işine. dünyada tek sevdiğim böcek uğur böceği herhalde, tabii bir de kelebek var başka güzel böcek var mıydı yaa ?hatırlayamadım.
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğur böceği sevilmez mi hiç :) Bayılıyorum ben de.

      Hakikaten biraz kısaymış senin macera :) Benimki biraz daha uzun sürdü :) Ben de 12-13 yaşlarındayken yaz tatillerinde anneme ısrar ediyordum büyük kumaşlar versin de etamin işleyim diye. Annem de herhalde bendeki "marifeti" bilememiş olacak ki "Sen yapamazsın büyük şeyleri" diye almıyordu. Sonunda razı olup 3-4 parça etamin aldı, onları işledim. Sonra da uzun bir dönem ara verdim, bayağı uzun. Küçüklüğümden sonra ilk defa bunu yaptım işte ben de :)
      Bence yine başlanabilir. İkimiz için de geçerli bu :)

      Sil
  2. Böcek basmış eviniiiiii :) Çok cici olmuşlar ama kocamn uğur böceği tek başına daha şirin duruyor :) Pembe pembe de çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman basarsa böyle böcek bassın:) ötekini düşünmek bile istemem.
      Teşekkürler

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...