21 Mayıs 2012 Pazartesi

Desenli Elbise- The Dress with Patterns

Sonunda bitirebildiğim mavi desenli elbisem! Bu kumaşı her zaman yaptığım gibi Kadıköy Cuma pazarından aldım. Sürekli oradan alıyorum çünkü hala kumaşı ziyan etme korkum olduğu için mağazalardan kumaş alıp bir sürü para harcamak istemiyorum. Neyse bu kumaşı da pazardan almıştım işte. Hatta bu aldığım ilk kumaş, yaklaşık 4 ay önce ilk kıyafet denememi yapmak içindi. Kumaşı aldıktan sonra Burda’dan kolay görünen bir model seçmiştim. (Sayı: 2012/03, Model: 102B)Here is the dress I’ve finally been able to complete. As usual, I bought the fabric from Kadıköy Friday Bazaar. I always buy fabrics from the bazaar because I’m still afraid of wasting fabrics so I avoid spending lots of money in fabric shops. Neverthless I got it from the bazaar. Besides this is the first fabric I bought in an effort to sew my first dress almost 4 months ago. After getting it, I chose a pattern that seemed easy for me from Burda magazine. (Issue: 2012/03, Pattern: 102B)
Sonra da bin bir güçlükle patronu mulaj kağıdına aktarmıştım. Asıl zorluk kumaşı biçerken çıkmaya başlamıştı. Çünkü ilk defa dikiş denemesi yapmak için kendime satene benzeyen kaygan bir kumaş seçmem bayağı yanlış bir başlangıçtı. Sonunda bu problemi de alt edip sıra dikişe gelmişti. Burada da pes etmiştim. Kaygan kumaşı dikmek hakikate çok zormuş.Then I tranfered the pattern to moulage paper with a lot of difficulty. The real difficulty was cutting the fabric since it was an absolute mistake to prefer a slippery fabric like satin in order to try the first sewing. However, I overcame this problem as well and started to sew it. And I gave up sewing it at this point. Really sewing a slippery fabric was very difficult.
Ama yine de vazgeçmedim. Yarım kalan elbiseye kaldığım yerden devam ettim. Ortaya böyle bir şey çıktı. Uygun kemerim olmadığı için öylesine beyaz bir deriyle deneme yaptım. Sonuç çok tatmin edici olmasa da bir işi daha tamamlayabilmek güzel bir duygu.However, I didn’t give up and I continued to sew my dress and completed it. Here is the result.I don’t have a suitable belt so tried a white leather. Even though the result isn’t satisfactory for me, finishing a work is a very nice feeling.

9 yorum:

  1. Sabrınıza hayran kaldım! Kaygan kumaş dikmek gerçekten çok zordur.
    Kumaşın deseni ise harika, bu sene de mavi tonlar sanırım moda. (galiba, zira benim pek modayla alakam yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun, beğenmeniz beni mutlu etti. Aslında ben de modayı takip eden birisi değilim. Çok zor geliyor bana sürekli moda olanı anlamaya çalışmak ama yine de modayı farketmeden de olsa yakalamama sevindim :)

      Sil
  2. seda'cım zoru başararak bir elbiseyi tamamlamanın mutluluğunu yaşıyorsun sanırım:) ama çok güzel olmuş. eline, koluna sağlık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Çok güzel bir elbise,senenin modasına da çok uygun gercekten.guzel günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Hepimiz için güzel günler dileyelim. Ayrıca hoşgeldiniz bloğuma:)

    YanıtlaSil
  5. İkat desenli elbisenize bayıldım, şu an ben de buna benzer bir proje üzerinde çalışıyorum, kahve siyah ağırlıklı olsa da, benimkine hayli stilize edilmiş ikat desen demek daha doğru olacak, çok hoş olmuş, kaygan kumaşlar, şifonlar zor ilk denemeler için hayli zor ama sizinki başarıyla tamamlanmış;) elinize sağlık:).

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...