28 Mayıs 2012 Pazartesi

Ringa Elbise-Ringa Dress

Diktiklerimin her biri ayrı telden çalıyor. Mavi desenli elbiseden sonra şimdi de ince poplinden dikilmiş yazlık (hatta sadece denizlik benim için) elbise… Renkleri çok seviyorum. Genelde düz renkli şeyleri tercih ediyorum ama bir yandan da renkli şeyleri çok seviyorum. Kısacası rengarenk bir kumaş görünce dayanamayıp alıyorum.All the things I’ve sewed are different from each other. After the blue patterned dress, I’ve sewed a summer dress (it can just be worn at the seaside) out of a thin poplin. I love the colours in general. Usually preferring plain clothes, I somehow colourful things in a way. So whenever I see a colourful fabric, I can’t help buying it.
Bu çok ince bir kumaştı. Ben de hem ince hem rahat olsun diye Burda Pratik Dikiş’in kapağındaki modeli seçtim. (Sayı: 2012/01, Model: 1D)Dikmek bana bile kolay geldi. Demek ki hakikaten kolay. This is a very thin fabric. I chose a pattern from Burda Pratik Dikiş since it is both thin and comfortable. (Issue: 2012/01, Pattern: 1D) Sewing was easy even for me. I mean it is really easy.
Elbisenin fotoğraflarına bakınca Sertap Erener’in "Rengarenk" diye söylediği Slumdog Millionaire’deki "Ringa" adlı şarkıyı hatırladım. Looking at the photos of the dress, I’ve remembered the song called “Ringa” which Sertap Erener sang with the name “Rengarenk” from Slumdog Millionaire

10 yorum:

  1. Çok renkli, parlak şeyler benim çok tercih ettiklerim değil. Ama seçtiğiniz kumaş, bu modele "cuk" oturmuş. Çok çok güzel, modeli ben de deneyebilirim belki:) İyi günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar parlak ve renklisi günlük hayatta bayağı fazla tabii de tatildeyken, sıcaktan bunalırken hem serin tutacak hem de yaz enerjisini daha da yükseltecek gibi geliyor bana:)Mutlaka dikin, çok rahat haikaten. Bir de erkenden tatil moduna giriyor insan, iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Seda Hanım renkler çok keyif verici cıvıl cıvıl olmuş, modeli de beğendim güle güle giyin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah! Güzel günlerde, rengarenk olalım:)

      Sil
  4. Diktiğin elbise Burdadakinden daha güzel olmuş, kumaşın desenine bayıldım, ellerine sağlık. Sevgiler

    Not: Bu arada bana sorduğun soruyu cevaplamıştım kendi blogumda, gördünmü bilemedim. Görmediyesen direk linki şöyle:
    http://wildpoppyfields.blogspot.com/2012/05/sacakl-kz-fringe-girl.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Burda'dayı geçtiğime sevindim :)

      Sil
  5. tam yaz elbisesi cıvıl cıvıl çok güsel olmuş ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  6. kumaşın renkleride desenleride çok güzel..çok guzel bir elbise olmuş..ellerinize sağlık.iyi günlerde giyin..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler.
    Tatile çıksak da giysem diye bekliyorum. Tatile de az kaldı :)

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...