2 Mayıs 2012 Çarşamba

Sevimli Kuşlardan Mutfak Önlüğüm- My Kitchen Apron with Lovely Birds

Sürekli bir şeyler dikmek istiyorum. Aklıma yeni yeni planlar geliyor ama maalesef bunları yapmak için yeterli zamanım yok, şu sıralar. Yine de ne yaptım, ettim, bir şeyler diktim. İşte benim kuşlu önlüğüm. I’ve been always in a sort of feeling to sew something new and planning to make lots of things; but, unfortunately I don’t have enough time to make them. Neverthless, I was able to sew something. Here is my kitchen apron with lovely birds.
İKEA’dan aldığımız bu kumaşla daha önce küçük bir perde diktirmiştim. Kalan kumaşı da bir şeyler yaparım diye saklıyordum. Onu nerede kullansam, ne yapsam diye düşünürken aklıma mutfak önlüğü yapmak geldi ve “Mutlu Eller" bloğunun sahibi Semi’nin önlüklerinden ilham alarak bir önlük diktim kendime. I had had the fabric I bought from İKEA sewed as a small curtain previously. I was keeping the rest of the fabric by thinking I could use it for something. While thinking where and for what to use it, I realised that it could be lovely as a kitchen apron. And inspired by Semi’s “Mutlu Eller” blog, I sewed the apron.
Kumaşı, evde daha önceden kullandığım önlüğü örnek alarak biçtim. Kenarları ve fırfırını da kırmızı tülden yaptım. Sonra da böyle bir şey oldu işte. I cut the fabric by using the apron I’ve already got. The ribbons and ruffles are out of red tulle. So it turned out to be something like this.

6 yorum:

  1. Harika olmuş! Çok hoşuma gitti!!! :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Önlük harika olmuş. Kumaşa ayrıca bayıldım:)
    Böyle bir güzelliğe ilham olduysam ne mutlu bana!
    Elinize, emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Oo Oh! Siz beğendiyseniz ne mutlu bana :)

    Asıl sizin ellerinize sağlık. Harika önlükler yapıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  5. "semi'den ilham önlüğü" :)) çok güzel olmuş, elinize sağlık. kumaşını çok sevdim:) iyi günlerde kullanın.
    sevgiler

    not: kelime doğrulamayı kaldırırsanız eminim daha çok yorum alırsınız. birçok kişi bu yüzden yorum yazmaktan vazgeçiyor... bir öneriydi benimki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Kumaşı ben de çok seviyorum.

      Bir de kelime doğrulamayı kaldırabildim galiba. Yapabilmiş miyim, acaba?

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...