28 Haziran 2012 Perşembe

Cepli Mavi Çanta I- The Blue Bag with Pockets I

Sevdiğim kişilere hediye etmek üzere yaptığım çantalardan biri daha işte! Kumaş yine İKEA’dan. Here is one of another bag as a gift for the folks I love. The fabric is from IKEA again.

Önce kendimce bir çanta tasarladım ve ölçüleri çıkardım. Ama açıkçası bu öyle kabaca bir şey oldu. Dikiş konusunda çok sabırsızım. Hemen dikmeye başlamak istiyorum, öncesindeki işlemleri hızlıca yapıyorum. At first step I designed a bag like I wished and determined its sizes.Apparently, the preparation wasn’t such a detailed stuff. You know, I am getting too impatient at the time of sewing. Yearning to sew immediately, I do every phase of pre-sewing work very quickly.


Ön ve arka parçaları birleştirdikten sonra fermuarı diktim. Sonra saplar dikildi ve astar da güzelce çantayla birleştirildi. (Nilüfer sağ olsun, çantaya astarın nasıl dikileceğini onun blogundan öğrenmiştim.) After attaching the front and back parts of the bag, I added the zipper. Then handles were sewed and the lining and outer parts fixed properly. (Thanks to Nilüfer, I’ve learned how to fix lining and the outer part together with the help of her blog.)



Benden bir hatıra olsun istedim. Kendim etamin işleyerek bir etiket hazırladım. I just wanted leave a memory remind me. I simply made a label by cross-stitching.


Çantanın en öne çıkan özelliği bol cepli oluşu. Önde çıt çıtla birleştirilen bir büyük cep var ve onun üstünde de açık iki küçük cep. Çantanın içinde de bir cep var. Its most visible feauture is its being multi- pocketed. There on the front is a big pocket assembled by a gripper and two small open ones above it. There is also a pocket inside the bag.











3 yorum:

  1. bol çeplı çok kullanışlı güzel bir çanta olsmuş canım..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ellerinize sağlık, kırmızılı çantada güzel bayıldım ikisinede

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...