11 Haziran 2012 Pazartesi

Keçili Kumaş Çanta- The Textile Bag with Goats

Uzun zamandır kafamda dönüp duran kumaş çanta planlarını hayata geçiriyorum sonunda. İlk olarak, sevgili Nilüfer’in Kendime Saklamam adlı çok yararlı blogunda yapımını tüm aşamalarıyla gösterdiği çantayla başladım. Ölçülerini biraz büyütmenin dışında çantayı aynen yapmaya çalıştım. Tabii ki, onun yaptığı kadar düzgün olmadı ama uzaktan bakınca ana hatlarıyla benziyor.Eventually I’ve started to make my plans of making textile bags for a long time come true. Firstly, I had a start with the bag whose details dear Nilüfer shared at her useful blog called Kendime Saklamam. Apart from expanding the dimensions, I tried to apply the very same model. Of course, it wasn’t as clean-cut as she did. However, it seems similar to it in general.



Bir de onun gibi farklı kumaşlar kullanmadım. Daha önce yaptığım önlükten kalan kumaşı kullandım sadece. Zaten çok renkli diye içine düz yeşil bir astar yaptım. Besides I didn’t use different fabrics as she did. I only used the fabric I had made an apron from. Since it is very colourful, I used a plain green interior fabric in it.



Ve bu çanta sevdiğim bir arkadaşıma hediye olarak verildi bile. O beğendi. Bu da bana yeter zaten. And it has already been given as a gift to one of my beloved friend. She liked it. Anyway that’s what matters for me.
Ve tabii ki çantanın yapım aşamasını tek tek fotoğraflayıp çok da güzel anlattığı için tekrar Nilüfer'e teşekkür ediyorum. And of course, I thank Nilüfer for sharing all the details of sewing this bag with photographs and clear explanations.

12 yorum:

  1. Sedacım, çantan çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Kumaşın üzerindeki keçileri de tam kapağın görünür yerine denk getirmişsin o da hoş olmuş bence. Arkadaşın keyifle, iyi günlerde kullansın çantasını... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilüfer. Senin beğenmen çok önemliydi benim için. Sırada başka çantalar var. Bakalım onlara ne diyeceksin?
      Sevgiler

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık sizi yakınen takipteyim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Takip etmeniz sevindirici.
      Sevgiler...

      Sil
  3. merhabalar çok güzel olmuş çok beğendim güle güle kullanın.. Üyenizim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://www.bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Aynı zamanda hoş geldiniz:)

      Sil
  4. ne guzel bir canta olmus:) !

    http://www.zulalates.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok değişik ve güzel olmuş. Arkadaşınızın beğenmemesi mümkün değil:)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuş. Ellerine sağlık Sedacım. Seni mimledik biz. Haber veriyim dedim :) konu mutluluk :)

    http://rujbutik.blogspot.com/2012/06/mimlendik-ilk-kez-haydi-hayrl-olsun.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de ellerinize sağlık! Mimlenmeyi pek anlayamadım ben ama bir araştırayım bakalım.

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...