30 Haziran 2012 Cumartesi

Mavi Çanta II- The Blue Bag II

Maviye devam… Bu kumaşı sevdiğimi söylemiştim. Bu yüzden sevdiğim bir başka kişiye de yine mavi bir çanta hazırladım. Çantanın modelini Hayal Mekan’da görmüştüm. Onun yaptığı gibi bir kalıp hazırladım. Fotoğraftaki tatlı şeye baka baka çalışmak çok güzel oldu bu arada :) Continuing with blue… I said I loved this fabric so I prepared a blue bag again for another folk I love. Having seen the pattern in Hayal Mekan, I prepared a pattern as she did. Meanwhile working by looking at this little lovely kid was enjoyable :)


Ama kalıbım küçük olmuş. 5-6 cm. uzatmak zorunda kaldım, öyle biçtim kumaşı. However, my pattern was small. So I had to expand it for 5-6 cm. , then cut the fabric.


Ayrıca ince bir çizgi şeklinde beyaz fisto koydum araya. Sevimli oldu. Besides I put a thin white festoon between two sides of the fabric. It looked lovely.


Yine kendimden bir hatıra bıraktım: Sedosfer etiketi:) I left a memory from me again: The label of Sedosfer :)




Bu da son hali. And that’s the final state of it.

















13 yorum:

  1. Fatoş, çok güzel açıklamalı modeller yayınlıyor zahmetle. Çok güzel olmuş, bu kumaşı da çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kesinlikle açıklamalar çok iyi.

      Sil
  2. Harika olmuş ilk firsatta yapmak istiyorum ellerinize sağlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapın yapın. Çok güzel bir model bu.

      Sil
  3. ne söyleyeyim bilemedim ,muhteşem olmuş ellerin dert görmesin
    faydalı olabildiysem ne mutlu bana ,güle güle kullan canım
    kocaman sevgiler :)))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkürler. Dikişe yeni başlayanlar için çok yararlı bir şey bu şekilde açıklamalı yazılar. Asıl sizin ellerinize sağlık :)

      Sil
  4. Blogunu yeni keşfettim, çok keyifli postların var :) üyenim, bende seni üyelerim arasında görmek isterim :)
    http://zs-zsezgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ayy çok güzel olmuş hep kendi çantamı kendim dikmek istemişimdir :)) ellerine sağlık çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Beğenmene sevindim. Gerçekten kendi yaptığın şeyi kullanmak harika bir duygu :)

      Sil
  6. Sedacım ne kadar güzel olmuş bu çantan... kumaşı, modeli, dikişi... hepsi çok başarılı görünüyor, ellerine sağlık... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Başarı da senin de payın olduğunu es geçmeyelim. Kılıf dikmeyi senin ayrıntılı açıklamaların sayesinde öğrendim. Çok basit gibi görünüyor ama gerçekten çok önemli ayrıntılarmış kılıf nasıl döndürülür gibi şeyler.
      Sevgiler

      Sil
  7. ÇOK GÜZEL ELİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...