3 Haziran 2012 Pazar

Zirvedeki Adam Önlüğü- The Man On the Peak Apron

Hiç benim önlüğüm olur da eşimin olmaz mı!? Benim sevimli kuşlardan önlüğümü görünce eşim de kendisinin sevimli bir önlüğü hak ettiğini söyledi. Ne de olsa, o da muhteşem pilavların yaratıcısı. (Bir de omletleri ekleyelim listeye.) Onun için de bir önlük yaptım ben de. Onunkinin kumaşı da İKEA’dan. Benim önlüğümün renklerine yakın. How come I’ve got an apron and my husband hasn’t yet!?After seeing my apron with lovely birds, he claimed that he also deserves a lovely apron. Anyhow he is the creator of delicious rice. (Omelettes should be added to the list.)So I made an apron for him. His fabric is also from İKEA. Its colours are similar to mine.
Ayrıca eşim bu kumaşı önlük kumaşı olarak özellikle beğendi. Dağın zirvesindeki adam mutfaktaki başarısıyla kendisini sembolize ediyormuş :)Besides my husband liked especially this fabric as an apron. He thinks the man on the peak symbolizes himself with his victories at the kitchen :)
Bir de şunu ekleyeyim, dikimi çok kolay, neredeyse bir saatte biçtim, teyelledim ve diktim. I also should say that sewing this apron is very easy. I cut, sewed with a backstitch and sewed in almost an hour.

12 yorum:

  1. ne güzel bi kumaş,çokta güzel durmuş . ikeadan hiç kumaş bakmamıştım en kısa zamanda bir göz atmalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İKEA'da perde reyonundaki kumaşlar bence çok güzeller. Renkler zaten inanılmaz güzel, bir de çok kaliteliler. Çanta ya da bu tarz şeyler için bence çok uygun. Hemen gitmenizi şiddetle tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Bu kumaşı ben de çok beğenerek almıştım. Önlük dikmedim hiç ama çanta falan dikmiştim sanırım.
    Eşinizin zirve benzetmesi iyiymiş:)
    Daha nice pilavlar yapsın size:)
    Emeğinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bundan bir de çanta dikmeyi düşünüyorum bir arkadaşıma hediye olarak ama iyi durur mu acaba diye düşünüyordum. Siz yaptığınıza göre güzel duruyordur.
      Eşimin benzetmesi hakikaten beni de güldürdü. İyi dilekleriniz için teşekkürler :)

      Sil
  3. mutfakta bu kadar başarılıysa çoktan haketmiş. sen de gerekeni yapıp çok güzel önlük dikmişsin. eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yemek yapmaya hevesliyken böyle jestler yapıp daha fazlasına teşvik etmek lazım tabii :)
    Teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok sevimli olmuş, erkekleri mutfağa teşvik eder bunlar! :)

    YanıtlaSil
  6. harika bir önlük bayıldım resimlerine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu arada hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...