18 Temmuz 2012 Çarşamba

Çiçek Desenli Kırmızı Önlük- The Red Apron with Flower Patterns

Ta ta tamm! İşte bir önceki yazımda yapacağımı söylediğim işim. Birkaç hediye çantadan sonra şimdi de sırada hediye önlükler var. Bunların verileceği kişiler yaşça daha büyük. O yüzden daha ağır görünen önlükler olmalılar. İşte önlük:

Yes… Here comes the work I said I’d make in the previous post. After a few bags as gift, there are some more aprons like that . The receipent folks are older. So these aprons should seem more mature. Here is the apron:


Piko desenlerini çok sevsem de kıyafetlerde kullanamıyorum. Ama mutfak malzemesinde güzel olur dedim. Göğüs kısmına piko yaptım. Aynı şekilde ceplerde de piko var.

Although I like picot, I can’t use it on clothes. However, I thought it would be nice on kitchen stuff. I made picot on its front part. There are also picot on pockets.



Ayrıca bu sefer sadece önlükle sınırlı kalmadım. Yapmışken şöyle bir mutfak seti olsun dedim. Bir mutfak bezi, bir fırın eldiveni ve yine fırın için bir bez yaptım. Aslında bence bunlar sadece süs oldu. Sonuçta kumaş teflonlu olmadığı için herhalde sıcak bir şeyle temas ederse yanar. Hediyeleri verirken bu yönde uyarılarımı da bildireceğim.

Besides I didn’t limit myself with only an apron. I thought that it should be a complete kitchen set. So I sewed a kitchen swob, an owen glove and a linen for owen. In fact I think they are just decorative stuff. Since the fabric isn’t made of teflon, it can burn on the touch of hot content. Giving the gifts, I’ll warm them about this.


Eldivenin baş parmak için olan kısmı çok komik görünüyor. Ama bu ilk deneme, o yüzden çok kızmadım kendime. Eldiveni yaparken iki ayrı parça halinde diktim, sonra birlikte diktim ve döndürdüm.

The thumb part of the glove seems so funny. But it is the first try, so I am not angry at myself. I sewed two parts seperately, then fixed them together and made it inside out.




24 yorum:

  1. canım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, özellikle her defasında moral veren yorumların için.

      Sil
  2. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
    ÇOK HOŞ OLMUŞ.
    BANADA BEKLERİM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun oldum. Hemen üye oluyorum.

      Sil
  3. vav süper olmuş ellerine sağlık ,kumaş seçiminde isabetli olmuş çok yakışmış
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni çok mutlu etti. Kumaşı aslında çok kaliteli değil, en azından İkea‘nınkiler kadar değil. Ama renk ve desen çok tatlı bence de.

      Sil
  4. wuuuuu:)
    süperrr..
    emeğine sağlık canımm.
    sevgiler.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş ellerinize sağlık hediye edeceğiniz kişi iyi günlerde kullansın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için teşekkürler. İnşallah kullanacaklar :)

      Sil
  6. Çok şık, piko da çok yakışmış.
    Bu kumaştan ben de dikmiştim bir şeyler. Güle güle kullansın hediyenin sahibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pikoyu beğendiniz demek :) Bana oyun gibi geliyor piko yapmak. Gerçi sadece 4 tane piko deseni var makinede ama elimde olsa her yere piko yapacağım :)
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  7. muhteşem olmuş.bayıldım.ellerinize sağlık.kumaş seçiminizde çok başarılı.sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motive eden yorumunuz için teşekkürler :) Kumaşı alırken her ne kadar satıcı önlük yapmaya uygun değil diye ısrar etse de ben çok yakışacağını düşünerek satın aldım. İyi ki de almışım :)

      Sil
  8. çok süper olmuş bayıldım rengi çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Devamı da geliyor inşallah :)

      Sil
  9. çok hoş olmuşlar. tesadüfen bir 10marifet üyemizin blogunda sizin yorumunuzu gördüm. dikişe yeni başladığınızı söylemişsiniz, çok hızlı yol almışsınız. 10marifet'te dikiş ile ilgili pek çok paylaşım yer alıyor, sizi de aramızda görmek çok isteriz demek istedim...
    aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin Hanım,
      Teşekkür ederim. Aslına bakılırsa ben bu blogu makinemi alır almaz açtım ve kendime bir dikiş günlüğü tutmak istedim. O yüzden ilk diktiğim şey de dahil olmak üzere her diktiğimi burada paylaşıyorum. Ve ben de kendi gelişimimi bloğumdan takip ediyorum. Bu şekilde istediğim hedeflere minik minik de olsa varıyor olmak benim de çok hoşuma gidiyor ve çok daha güzel şeyler yapabilmek için sabırsızlanıyorum.
      Sizin bloğunuzu hemen takip edeceğim.
      Görüşmek üzere...

      Sil
  10. selam hepsi çok güzel olmuş ama benim favorim kırmızı kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler :) Size katılıyorum, ben de kırmızıyı tuttum. Hele evle ilgili şeylerde kırmızı daha da bir tatlı oluyor.

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle selamlar canım çok hoş bir önlük ve mutfak takımı olmuş,eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz! Teşekkürler çok.

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...