22 Temmuz 2012 Pazar

Çiçekli Mor Önlük-The Purple Apron with Flowers

Buyurun, bu da diktiğim ikinci hediye önlük takımım. Önlük hemen hemen aynı, sadece cep kısmı ve piko deseni farklı. Değişik bir şey denemiş olmak için cebi böyle büyük ve önde yaptım. Kırmızı önlükteki cepler daha sevimli olsalar da bu da fena değil bence.İşte önlüğüm:

Here it is, this is the second kitchen set as gift I sewed. The apron is almost same, only the pocket and picot designs are different.Since I want to try something different  I made the pocket big and fixed on front part. Even though the ones on the red apron were cuter, this was also nice.Here is my apron:


Bu sefer farklı bir piko deseni kullandım. Bence öteki daha güzeldi.

This time I used a different design for picot. I think other one was more beautiful.


Yine önlüğün yanında firın eldiveni, fırın için bez ve iki parça mutfak bezi yaptım. Bu seferki eldiven çok güzel oldu. Çok sevdim.

With the apron, I again sewed an owen glove, kitchen swob and two linens. This glove became awesome. I loved it.





14 yorum:

  1. çok güzel olmuş ..bu önlüğünde kumasına bayıldım ..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kumaşlara bayılınmaz mı? Ben bütün kumaşları çok sever oldum. Ama tabii hangi kumaş nerede bunu ayarlamayı öğrenmek önemli bir şey galiba.
      Sevgiler

      Sil
  2. Seçtiğiniz kumaşların desen ve renkleri çok güzel çokta güzel dikmişsiniz,ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Sizden böyle övgüler duymak beni mutlu ediyor.
      Sevgiler...

      Sil
  3. ÖNLÜKLER, ELBİSELER , ÇANTALAR, KIRLENTLER KISACASI HEPSİ ÇOK GÜZEEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK İLK DENEME GİBİ DURMUYOR HİÇBİRİ DAHA YENİ FAALİYETLERİNİ BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Dikme iştahımı artırıyor böyle yorumlar. Devamı yavaş yavaş geliyor:)

      Sil
  4. Böyle kumaşları gördükçe insanın dikdikçe dikesi geliyor. Ve dikdikçe yeni fikirler ortaya çıkıyor , dikişler daha muntazam oluyor. Çok güzel, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni başından beri takip eden biri olarak sizin işimi daha iyi bulmanız çok güzel. Teşekkür ederim. Ve aynen öyle! Diktikçe dikesim geliyor. Sürekli kumaş almak istiyorum. Nereye kadar bu iştah gidecek bakalım :)

      Sil
  5. Merhaba, yaptıklarınıza bayıldım. Kumaşlar ayrı güzel, dikişler ayrı.Ellerinize sağlık.Ben de dikişle ilgileniyorum, ziyaretime gelirseniz memnun olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoş geldiniz. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için,
      Sizin blogda görüşmek üzere:)

      Sil
  6. aaaaaaa 100. uye ben oldumm:)))) yuzuncu uyeye hedıye yokmuu:)))blogunu yenı kesfettım canımm harıkaymış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet, 100. üyemsin. Seni sevgiyle bloğumda ağırlasam, ve "ne mutlu ki, buyurdun bloğumu keyiflendirdin" desem beklediğin hediyenin yerini tutar mı? :)

      Sil
  7. Merhabalar mutfak önlüklerinize bayıldım satın alma şansım var mı ? Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Beğenmenize sevindim. Aslında şimdiye kadar hiç diktiklerimi satmadım. Beğendiğiniz için sizin için de dikmek isterim ama şu sıralar çok yoğun çalışıyorum. İleride boş bir dönemde inşallah yapabilirim, tabii hala ilgileniyor olursanız.

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...