31 Temmuz 2012 Salı

Fırfırlı Kum Rengi Elbise- The Sand Coloured Dress with Ruffles

Burda dergisinde gördükten sonra yapmak için can attığım, uzun zamandır hayalini kurduğum elbisem tamamlandı. Ama maalesef benim için tam bir hayal kırıklığı… Aslında dergide göründüğü haliyle çok zarif, çok hoş bir elbise. Ne var ki benim üstümde öyle durmadı. Demek kendi bedenime göre model seçmeyi de öğrenmem gerekiyor.

The dress I was patient to sew and dream about for a while after seeing in Burda magazine was completed. However, unfortunately it turned out to be a disappointment for me. In fact the model in the magazine is very elegant and nice. Yet, it didn’t seem like that on me. So I think I should learn to choose suitable model form my body.


Bu  dergideki hali (Sayı: 2012/3, Model: 103):

That’s the model in the magazine. (Issue: 2012/3, Pattern: 103):


Yine de bununla boşuna zaman harcadım diye düşünmüyorum. Bunu dikerken ilk defa yaka farbalası yapmış oldum. Çok zevkliymiş farbala yapmak.
 
Anyhow I didn’t think that I wasted my time with this. By doing so, I had made the ruffles on collar for the first time. It was enjoyable.
 

 
Bu arada mankenimin üzerindeki ilk poz bu. Son zamanlarda işimi kolaylaştıracak bir manken alsam mı diyordum ama nereden alabileceğim konusunda fikrim yoktu. Birkaç Singer bayiinde her bedene göre ayarlanabilen manken görmüştüm ama bir mağaza 700 TL, diğeri de 400 TL fiyat verince vazgeçmiştim. Sonra şöyle bir araştırınca cansız manken piyasasının Dolapdere’de olduğunu öğrendim. 150-300 TL arasında terzi mankenlerinin satıldığı bir mağazadan mankenimi aldık. Normalde Eminönü gibi bir yerde bile hiç görmediğimden ve bu konuda hiç fikrim olmadığından bu konuda benim gibi bilgiye ihtiyacı olanlara yardımcı olmak amacıyla bunu paylaşmak istedim.

Meanwhile this is the first pose on my mannequin. Recently I was thinking to buy a mannequin to ease my work, however I didn’t know where I could buy. I saw it in some Singer shops, but one of them was 700TL, the other was 400 TL. So I gave up buying.  After a while I searched and learned that the centeral market of mannequins is Dolapdere. We bought the mannequin from a shop its range of price was between150-300 TL. Since I didn’t see it in Eminönü and have any idea about it, I wanted to share this information with those who might be in need of this like me.




18 yorum:

  1. canım elbisenin modelini çok begendim çok güzel olmuş bence..ellerine sağlık ..iyi günlerde giy:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Modele ben de bayılıyorum.

      Sil
  2. gayet hoş duruyor üzerinde görmedim ama ,kıyafet dikmekte başlı başına marifet zaten, ben çok beğendim ellerine sağlık güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun. Üstümdeki halini beğenmeyince koymadım fotoğrafını. Ama belki biraz daha incelince daha güzel görünecek diye düşünüyorum.

      Sil
  3. son derece şık görünüyor elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Gayet guzel olmuş kumaş seciminizde cok hoş tebrikler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimi rahatlattınız hakikaten. Eşim ısrarla kumaşı beğenmediğini söyleyince ben de şüpheye düşmüştüm. Güzel yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  5. zaten çok hoş,bide beline bir kemer süpeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sanırım zarif bir kemerle daha güzel görünecek!

      Sil
  6. ben çok beğendim.kumaşıda,modelide çok hoş.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Bu elbisede diğer elbiseler gibi çok güzel olmuş. Kemerle dahada güzel olacağına inanıyorum. Kumaşı bende çok beğendim.

    YanıtlaSil
  8. üzerinde nasıl durdu bilemiycem ama bu haliyle muhteşem görünüyor.Baaaaaaayııılllllllllllldddımmmmmmmmmmmmmmmmmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Model gerçekten cici, elbisenin görünüşü de ama üstümde biraz problemli

      Sil
  9. muhtesem olmus! Ellerine saglik. Rengin sana yakisacagini dusunuyorum.

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...