10 Temmuz 2012 Salı

Pembe Fisto Elbise- The Festoon Pink Dress

Herkese Datça’dan merhaba. 1 Temmuz’da çıktığımız tatile son hızıyla devam ediyoruz. Tatil tabii ki güzel; bol bol yüzüyorum, geziyorum, yiyorum, içiyorum. Gündelik hayata bir mola verdik yani ama bloğa mola vermek yok asla. Size yola çıkmadan hemen önce dikmeyi tamamladığım pembe fisto elbisemi göstermek isterim. Hi to all from Datça. Our holiday started on the first of July is going on at its top speed. Of course, holiday is beautiful; spending all my time by swimming, eating and drinking. We gave a break to daily routine however no break to updating my blog. I want to show my pink festoon dress I’ve completed just before setting off.
Model yine Burda’dan. (Sayı: 2012/3, Model: 106C) Kumaşım da çok güzel bir kumaş, yine Cuma pazarından. The pattern is again from Burda magazine. (Issue: 2012/3, Pattern: 106C) The fabric had good quality and again from bazaar.
Bu sefer büzgü yapmak hiç zor olmadı.Hem de çok düzgün oldu.It was easy to astringe the fabric this time. It was also very proper.


Bu da üstümdeki hali.That’s how it is on me.




15 yorum:

  1. Çoooook şık!
    İyi tatiller bu arada, bloğu boş bırakmayın:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :)
    İnanın bloğumla uğraşmayı, sevdiğim blogları dolaşıp sizin hallerinizi görmeyi çok özledim. Ama tatilde hem insan içeriye girmeye zaman bulamıyor hem de maalesef odamızdaki internet problemli olunca yeterince giremedim. Ama bundan sonra daha çok girmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çok cici bir elbise olmuş..renginede bayıldım..
    istanbuldan datçaya sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Datça'dan da sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba öncelikle blogumu ziyaretiniz ve guzel yazınız için teşekkür ederim.elbisenize bayıldım.ne kadar guzel olmuş.ben dikis konusunda oldukça yeniyim.burda dergilerinden alıyorum.ama bu yaz sıcaklardan ve uzun tatilden sonra hiç birşeyi dikemedim.carpi ısını sormuşsunuz.ona da yeni başladım henüz hiçbir kursa falan gitmedim.eger yapmak isterseniz.yardimci olmak için elimden geleni yaparım.cok keyifli cok zevkli bir is cokta dillendiriyor.terapi gibi geldi bana.begendiginiz bir sablon varsa gonderebilirim.cok guzel isler çıkarmıştınız bloğunuzda cok beğendim.bundan sonra birbirimizi bol bol heveslendiririz diye düşünüyorum.gonulden sevgiler.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıcaklar çarpı işi için uygun değil ama soğuk havalarda sizden şablon isteyebilirim:)

      Sil
  5. Bayılıyorum becerikli insanlara, ne güzel şeyler dikmişsin öyle, harikalar,
    İzleyicin de oldum hemen..
    bakalım daha neler görücez senden, merakla bekliyorum.
    Bana da beklerim, sevgiler!
    http://benozlemsahsenbizzatkendim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba beğenmenize çok memnun oldum. Hoş geldiniz!

      Sil
  6. Harika olmuşş :)) Elinize sağlık..

    www.minikyengec.com bende beklerim :))

    Sevgiler ♥♥♥

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş size de çok yakışmış ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım,yaz için ideal bir kıyafet yapmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, dediğiniz tecrübeyle kanıtlandı :) Bu sene yani hayatımın en sıcak yazında çoğu zaman bunu giydim. Çok rahat ve havadar :)

      Sil
  9. Eline sağlık sedacım çok güzel olmuş.ama yaz biterken böyle şeyler dikmeyin içim gidiyo gerçekten :( şaka biyana güle güle giy tatlım :)

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...