14 Temmuz 2012 Cumartesi

Yakında...- Coming Soon...

Tatilden döndük sonunda. Her şey çok güzeldi, çok dolu dolu bir tatildi ama ben yine de dikiş dikmeyi çok özledim. Şimdi elimde tatile çıkmadan evvel aldığım bu kumaşlar var. Yakında bunlarla karşınıza çıkacağım. Bakalım ne hale gelecekler?

We returned home eventually. Everything was very good, it was a great holiday neverthless I missed sewing very much. I have these fabrics I’ve bought before going on holiday. Coming soon, I’ll be here with the stuff out of them. Let’s see how they will be.



3 yorum:

  1. Merhaba Seda blogunu ziyarete geldim paylaştığın her şey çok güzel elbiselere bayıldım ellerine sağlık iyi günlerde kullan.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. canım kumaşların çok güzelmiş..merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin o zaman:)
    Şimdi bu enerjiyle güzel şeyler çıkar eminim:)

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...