9 Ağustos 2012 Perşembe

Son Kumaş Çantam- My Last Textile Bag


Ben bu çanta dikme işini çok sevdim. Bazen düşünüyorum da çanta dikmek mi elbise dikmek mi diye… Bir türlü karar veremiyorum. İkisi de başka açılardan çok zevkli. Ama şu bunaltıcı sıcaklarda çanta, kılıf gibi kısa süren şeyler yapmak daha iyi. Makineden sık sık kalkıp serinlemeye çalışarak da olsa bitirdiğim son çanta bu:

I loved this stuff of sewing bags. Thinking that whether sewing bags or clothes… I can’t decide anyway. Both of them are enjoyable in different ways. However making stuff that is completed in a short time like bags and cases is better in these disturbing hot days. This is the last bag I’ve completed even though I often gave a break to sewing and tried to get cooler.


 

Bir önceki çantamın modelini değiştirerek yaptım. Bu daha geniş ve kısa. Bir de görüldüğü gibi sapı kısa bunun.

I sewed by modifying the model of previous bag. This is wider and shorter. Besides the handles are short as seen.

Fisto koydum yine.  I sewed festoon again. 


Kılıfına da iki cep diktim.  I fixed two pockets on the lining.


16 yorum:

  1. Kerime Filizay9 Ağustos 2012 15:14

    Seda Hanım bu çalışma çok orjinal, çok başarılı olmuş. Görür görmez çok beğendim, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Rengi, deseni ve dikişi ile harika olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel olmuş güle güle kullan.....

    YanıtlaSil
  4. Renkleri çok sevdim çok şık olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Sevgiler:)))
    sizdebuyrun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Aynı kumaştan bende aldım çanta yapmak için ama henüz elim değmedi... Şimdi senin bu güzel çantanı görünce heveslendim bu kumaşla çanta yapmaya... Ellerine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık çok şirin enerjik bir çanta olmuş :D

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel,cıvıl cıvıl bir çanta olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Ikisinin de zevki ayri sanirim. Ama ben sabirsiz oldugumdan basit, cabuk biten seyleri seviyorum:)
    Canta her zamanki gibi cok hos:)

    YanıtlaSil
  10. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık.. hem modelini hem renklerini çok sevdim iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler güzel sözleriniz için. Böyle güzel yorumları okuyunca daha da dikesim geliyor :)

    YanıtlaSil
  12. Çiçek bahçesi gibi olmuş, bayıldım, ellerine sağlık :) Bana da beklerim, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. çok canlı, neşe dolu, enerji yayan, yaşam sevinci veren bir çanta olmuş. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Hoş geldiniz D'P ve Mina :) Havalar sogudukca çanta daha da bir enerjik geliyor bana da. Beğenmeniz beni mutlu ediyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Cantalar harika ama yapim asamasiyla alakali genis bilgi yok :/ ben daha acemiyimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de gerçekten bayağı acemiyim. Hiçbir eğitim almadım dikiş üzerine, bunun sıkıntısını çekiyorum. Birçok şeyi kafama göre atıp tutarak yapıyorum :) Bir de blog karıştırarak :)) Mesela çantaya nasıl astar dikiliri www.kendimesaklamam.blogspot.com dan öğrendim. Bir de aynı kişinin wildpoppyfields diye bir bloğu var. En iyisini sizden oradan öğrenebilirsiniz :)
      Kolay gelsin :)

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...