26 Ağustos 2012 Pazar

Yeşil Yelek- The Green Vest


Dikiş macerası biraz yavaşlamış da olsa devam ediyor. Bayram ve öncesindeki kısa bir tatil arası dikişten uzaklaştırdı beni. Ama yine de bayramdan evvel bir yelek dikebildim. Dikmek gayet kolaydı. Pek bir zorluk yok.
Slowing down though, the sewing adventure is going on. A short break of Ramadan Fest has kept me away from sewing. I was able to complete a vest before the festival. Sewing was very easy. There was any difficulty.


Model yine Burda’dan. ( Sayı: 2012/04,Model: 101B ) Tek hareket öndeki büyük pililer.
The pattern is again from Burda magazine.(Issue: 2012/04, Pattern: 101B) The only motion is big folds in the front part. 


Aslında güzel bir yelek modeli ama sanırım benim kumaşım bu modele göre biraz kalın kaldı. Daha yumuşak bir kumaşla daha hoş durabilir bence.
Actually it is a nice vest model however I think my fabric is too thick for this model. In my opinion it can look nicer if a softer fabric is used.  
 

10 yorum:

  1. bence kalın kaçmamış sedacım dergidekinden daha güzel olmuş dar pantolon veya taytla offf tadından yenmez:)ellerine sağlık.öpüyorum çok.Z.

    YanıtlaSil
  2. Bence cok guzel olmuş.kumasta cok guzel siz bu ton yeşili seviyorsunuz sanirim.bende cok severim.ayni renk kumastan bende aldım ne yapsam diye düşünüyorum.gule gule kullanın sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Çok rahat görünüyor, ifil ifil olmuş. Özellikle bahar ayları için ideal bir giysi, ellerinize sağlık, Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Alışılagelmiş yeleklerden farklı ve havalı duruyor. Dediğiniz gibi biraz daha dökümlü bir kumaşla daha da iyi olabilir. İyi günlerde giyin, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş renginide çok beğendim iyi günlerde kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. dergide beğendiğin bir şeyi dikip çıkarabilmen her şeyden önce sabırla uğraşman ne güzel

    YanıtlaSil
  7. canım renginide modelinide cok begendim ellerine sağlık ..iyi günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  8. Az dikiyorum diyorsunuz ama bana göre oldukça marifetlisiniz:)
    Modeli çok hoşmuş, emeğinize değmiş.

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık sedacım tam baharlık olmuş bu yelek ben çok sevdim :) sen kumaşına kalın demişsin ama bence modeldekinen daha dökümlü durmuş bence güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş ellerinize sağlık, sağlıkla kullanın :)

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...