14 Eylül 2012 Cuma

Mini Bir Kırkyama Denemesi: Tatlı Kelebek- The First Attempt to Patchwork: The Sweet Butterfly


Bu benim ilk kırkyama denemem. Ee, biraz basit!  Ama ben kelebeği sevdim. Kırmızı, zaten sevilmez mi? Bir de içine mini çiçekli bir kılıf ve cepler dikti mi, tamamdır benim çantam. Sözler tamam, fotoğraflar konuşsun biraz da.
This is my first attempt to patchwork. I know, it is simple, however I liked the butterfly. The red, anyway isn’t it loved? Besides, sewing a tiny flower patterned case and small pockets inside, my bag was completed. The words have finished, now it is photos’ turn:


Artık kumaşları kestim ve etrafına overlok geçtim. -I cut the leftover fabrics and made overlock on them.
Sonra da parçaları birleştirdim ve : Tatlı kelebek- Then I collected them, and:  The sweet butterfly.
Bu sefer çantam 3 boyutlu :) Now my bag is 3D :)
Sağlam bir malzeme kullandım sapında. I used a strong material as handles.
Kılıfı dışarıya doğru döndürdüm. I turned out the case a bit.
Bu da iç görünüm. This is the appearance of innerside.


13 yorum:

  1. çok cici olmuş iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Kirkyama'dan ziyade aplike gibi sanki...
    Yanlis da anlamis olabilirim:)
    Cok hos olmus, iyi günlerde kullan. Cepli ve citcitli olmasi da ayrica kullanisli yapmis cantayi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben çok da iyi bilmiyorum aslında ama farklı kumaş parçalarını biraraya getirince bunun kirkyama olduğunu düşündüm:) Siz daha iyi bilirsiniz, aplike dıyorsanız öyledir.
      Dediğiniz gibi kullanışlı oldu cepler. Teşekkürler

      Sil
    2. Ne oldugu cok önemli degil:)
      Harika olmus, el emegi sonucta:)

      Sil
  3. Tebrikler, ilk denemede sonuç bu ise devamını merakla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah devamı güzel olur, ben de merakla bekliyorum;) Beğenmenize sevindim.

      Sil
  4. Dışı ayrı, içi ayrı güzel,elerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. BASİT AMA GÜZEL
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    SİZİ TAKİBE ALDIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:) dediğiniz çok doğru çok basit ama sevimli görünüyor

      Sil
  6. kelebekli olan da çok güzel. sapları gizli, ağzını fermuarlı yapmanız çok güzel ve yerinde. fermuar derli toplu ve güvenli yapıyor. elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler:) fermuarsiz çantaya ben de hiç güvenmiyorum. Çantam güvenli de oldu yani :)

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...