2 Ekim 2012 Salı

Balıklı Çanta-The Bag with the Fish

Son yaptığım çantam. Ne zaman keçeyle bir şey yapmaya kalksam çok çocukça şeyler çıkıyor ortaya :) Keçenin tatlı renklerine dayanamayıp fazla renkli şeyler üretiyorum.
This is the last bag I made. Whenever I try to do something with felt, the result becomes a bit childish. I produce too colourful things since I can't stand very cute colours of felt.  

Keçe parçaların kumaşa dikilmeden önceki hali. The appearance of the felt pieces before being  fixed to the fabric.

Bu da benim Tchibo'dan aldığım setim :)  Here is the set I bought from Tchibo :)
Saplar bir önceki çantamdakiyle aynı. The handles are same with the previous bag I made.
.                                                                                                    

12 yorum:

  1. Balık çok güzel,çanta da harika,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Balik harika, rengarenk! Cocukca seyler demeyin, cocuk gibisi var mi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz. Aslında küçümsediğimden öyle demedim. Genellikle çocuksu şeyleri severim. Bu arada kartlarımı gönderdim bile ben. Bakalım benimkiler ne zaman gelecek? :)

      Sil
    2. Süper! Ben hala kayıt olmadım, dağıldım bu aralar:)

      Sil
  3. Balığı çok şirin, asterı cıvıl cıvıl, rengi göz alıcı... e daha ne olsun. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle beğenilerinizi okudukça çanta gözüme daha güzel görünmeye başladı. :)

      Sil
  4. Bence son derece tutarlı, astarı çiçekli, dışı renkli. Ortaya şipşirin bir şey çıkmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Sonuna kadar renkli olma anlamında tutarlı olduğu kesin :)

      Sil
  5. Çok şirin olmuş ellerinize sağlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni çok mutlu etti. Teşekkürler :)

      Sil
  6. Seda Hanım,
    2 ödül blogumda sizi beklemekte1 Uğrayıp alırmısınız :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...