8 Kasım 2012 Perşembe

Pilili Etek – The Pleated Skirt


Etek dikmenin bu kadar kolay olduğunu daha baştan bilseydim keşke diyorum. İlk diktiğim kıyafetler basit gördüğüm elbiselerdi ama etek dikmek hakikaten çok daha kolaymış. Bu diktiğim ilk eteğim. Hatta dikeli de bayağı oluyor. Bayram tatilinde oturup bir gecede diktim. En sevdiğim tarafı da şu zaman kıtlığında hızlıca dikilebilmesi oldu.
I thought I wish I could have known from the beginning that skirt sewing was so easy. First times I started sewing, I always chose easy dress patterns however, sewing skirts seems utterly easier than others. This was the first skirt I’ve sewed. Also I completed it in a few hours in Bairam holiday. Besides, I loved this skirt because I could have completed it in such a short time while spending time on my hobbies was difficult. 
 Modelim yine Burda’dan. (Sayı: 2012/09, Model:116 B ) The pattern is again from Burda. (Issue: 2012/09, Pattern: 116B) 
Önden pilili. There is a pleat on the front. 
Sol yana da gizli fermuar diktim. I also sewed a closed zipper on the left side.




6 yorum:

  1. Seda cım her ne kadar etek dikmek çok kolaymış desende bana zor görünüyor, abartmış olmayasın? :) Hem de bir gecede... süpersin... Ellerine sağlık çok güzel olmuş eteğin... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay diyorum da, neye göre değil mi:) Önceden hiç bilmediğim halde elbiselerle uğraşıp biraz kafayı yiyordum. Ne kadar kolay olsa da elbise dikmek daha çok tecrübe istiyor sanırım. Yani etek elbiseye nazaran kolaymış. Bunu daha yeni anlayabildim :)
      Ayrıca beğenmene de sevindim :)

      Sil
  2. balık etekten sonra en çok sevdiğim etek kesimidir, çok güzel dikmişsin bayıldım ,hem vallahi hem billahi :) güzel günlerde giy inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. bu tip etekler çok kullanışlı oluyor gerçekten ellerine sağlık sende çok temiz çalışmışsın :) bu arada etek herzaman en basit kalıptır okullarda ve kurslarda herzaman düz dar etekten başlanır kalıp çıkarmaya.sende güle güle gyersin umzarım :)

    YanıtlaSil
  4. Etek dikmişliğim var benim de. Bir model daha vardı ama nedense onun belinde problem yaşamıştım. Hala durur bir tarafta:))
    Çok güzel olmuş eteğin, iyi günlerde giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi, siz dikersiniz de güzel olmaz mı? :)

      Zulaltan ve Merve, hakikaten güzel kalıpmış. Giymesi de güzel :)

      Sevgiler...

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...