25 Aralık 2012 Salı

Fuşya Sabahlık- Fuschia Wrap Dressing Gown


Son zamanlarda soğuk kış günlerinde yumuşacık sıcaklığına gömülebileceğim bir sabahlığımın olmasını istiyordum. Mağazalara baktım. Mağazalardaki sabahlıklar ya hak etmediği kadar pahalıydı ya da renkleri, kumaşı istediğim gibi değildi. Zaten ben de her zaman bir şeyler dikmek için fırsat kolluyorum. Ee ne duruyorum o zaman diye düşünüp hafta sonu kumaşçıdan kaliteli polar aldım. (Yani kolay kolay mağazadan almıyorum, kumaşı ziyan ederim diye korktuğumdan. Ama hem sabahlığım her şeyiyle içime sinsin diye hem de artık dikiş konusunda daha özgüvenli olmalıyım düşüncesiyle gittim iyi bir kumaşçıdan aldım bunu.)
In recent days I was in need of a soft and warm dressing gown to avoid cold. I searched for it in shops. The dressing gowns in shops are either too much expensive for that quality or have different colors than what I want. Anyway I always want to sew something for myself. Thus I thought I should make it. Then bought a quality polar from a fabric shop ( In fact I prefer buying fabrics from bazaar since I don’t want to waste money by not sewing properly. However this time I thought that I had to be more confident about sewing and I wanted an absolutely hygenic fabric for my gown so I bought it from a well-known shop.)
(Sayı/Issue: 2012/02, Model/Pattern: 116 )






Model olarak Burda’dan bir kimono seçtim. Ama ben onun gibi kısa kollu bırakmadım kollarım üşümesin diye. Patronda kolu kendi koluma göre daraltarak uzattım.
I’ve chosen a kimono model from Burda. However, I’ve modified the arms by extending since I wanted to cover my arms.





4 yorum:

  1. Merhaba Seda Hanım,

    Açıkçası ben bu çalışmanıza bayıldım.
    Eminim sıcacık tutuyor ve üstünüzden hiç çıkarmak istemiyorsunuzdur! Renk seçimi harika, işçilik ve ayrıntılar göz dolduruyor. Bir süredir bloğunuzu izliyorum bence çok güzel bir noktaya doğru ilerliyorsunuz. Tebrik ederim.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler böyle motive eden bir mesaj için.
      Sevgiler

      Sil
  2. Rengi, modeli göz dolduruyor:)
    Güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Renk hakikaten bayağı bir göz dolduruyor, çok canlı :)

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...