10 Aralık 2012 Pazartesi

Kalın Lacivert Etek – The Thick Dark Blue Skirt


Sonunda kış, bol yağmurla birlikte geldi İstanbul’a. Gerçi gerçek soğukların başladığı söylenemez belki ama ben kış için hazırlıklara başladım ve kalın bir etek diktim kendime. Çok kalın bir yünlü kumaş. Sanki keçe gibi. Modelim Burda’dan, tabii ki. (Sayı: 2012/08, Model:134)
The winter has already come to İstanbul with too much rain. The real cold days haven’t started indeed, however I’ve started to sew  for  cold days of winter. And I sewed a skirt. It is a very thick wolly fabric. It is like felt. The pattern is from Burda, of course (Issue:2012/08, Pattern:134 ) 

Gizli fermuar da burada-Here is the zipper.


7 yorum:

  1. Tam kışlık, sıcacık tutar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle böyle değil. Çok sıcak oluyor valla:)

      Sil
  2. cok şık uzerındekı hırkada cok yakışmışş

    YanıtlaSil
  3. çok şık ,çizmelerle falan giyilse çok tarz olur. ayrıca hırkanın modelini çok sevdim. sağlıklı günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstümde bu eteği görünce çok yakışacağını düşünerek yengem bu hırkayı hediye etti. Hediye de olduğundan iki kat güzel geliyor bu hırka bana:)
      Beğenmene sevindim.

      Sil
  4. ellerine sağlık, güle güle kullan çok güzel olmuş...

    http://serapdesign.blogspot.com/

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...