27 Ocak 2013 Pazar

Siyah Elbise- The Black Dress


Hep aklımda olan bu elbiseyi dikmek için sonunda uygun bir zaman buldum. Dikmek hiç olmadığı kadar kolay oldu bu sefer. Üstelik dikişimin de geliştiğini bariz bir şekilde fark ettim.Neredeyse bir aydır hiçbir şey dikmediğim halde son dikişimin iyi olmasına çok mutlu oldum. Bir şey öğrenirken farkında olmadan gerşekleşen gelişime bayılıyorum.
Eventually I’ve found enough time to sew the dress I had been dreaming for a long time. Sewing was so easy unlike before. Besides I clearly noticed that I’ve improved in sewing. Although I didn’t sew recently, seeing the progress made me happy. I love proceeding unconsciously in learning.

Modelim Burda’nın 2012 Eylül sayısından.
The pattern is from 2012 September issue of Burda magazine. 
Sayı/Issue: 2012/09, Model/Pattern: 121
 Ortadaki kısımda kumaşın yüzünü, yanlarda ve arkada tersini kullandım. Çok kaliteli bir kumaştı. Çok güzel durdu.  
The middle part is the face of the fabric while I used the reverse part in the back side.It looked very well. 

15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık bende kırmızısıni yapmak istiyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Kırmızı harika olur. Merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. cift yon kullanmaniz cok his olmus

    YanıtlaSil
  3. bayıldım çok şık olmuş :) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim takipteyim.sizi de beklerim http://aslininevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi takip etmeye başladım :)

      Sil
  5. çok şık olmuş takibe aldım.sizi de beklerim http://aslininevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Blogumda sizin için ödül ve mim var, bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerine sağlık...
    bu sayı bendede var ama model pek dikkatimi çekmemişti gerçekten hoşmuş denenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)

      Kesinlikle çok güzel ve rahat bir model. Geçen gün ipekyolun outletinde neredeyse aynı modelde bir elbise gördüm. Demek ki bu senenin modasında da var :)

      Sil
  8. çok güzel olmuş ,kalıpta hiç degişiklik yaptın mı.güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Aynen kalıbı uyguladım. Çok seviyorum bu elbiseyi. Kesinlikle tavsiye ederim dikmeni.

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...