7 Ocak 2013 Pazartesi

Yeni Yıl Kararları- The New Year Work



Her sene olduğu gibi bu yıl da, aldığım yeni kararlarla başladı. Bayağı uzun bir liste oldu bu sefer. Yapmam, geliştirmem ve öğrenmem gereken bir sürü şey var. Bunlardan biri de fotoğrafçılık, ama bilinenden biraz farklı. Benim istediğim kendi çapımda su altı fotoğrafçılığı. Bunun için ilk önce bir su altı fotoğraf makinesine ihtiyacımın olduğunu biliyorum. Ben de bunun için para biriktirmeye başladım. Hem de kumbarada :) Yani çocukça bir düşünce ama bu şekilde ufak ufak biriktirerek kendimi motive etmem daha iyi gibi geldi bana. Neyse uzatmadan gelelim yeni kararlardan doğan yeni çalışmalarıma.
Kumbaram peynir kutusundan. The money box is made of cheese box.
 As routine, I've taken new decisions about my life in new year. There are lots of things to learn, improve and do. One of them is learning photography. However, I desire underwater photography. So I know that I need a water-proof camera, and started to keep money for that. The method is a bit childish, but I'll keep my money in money box. I think waiting for my desire for months can be more motivating for me. Never mind,  here are the work as products of my new decisions.

Bu da bir zamanlar çay kutusuydu. Once upon a time it was a tea box.
 

10 yorum:

  1. Kumbara fikri süper; kumbaralarınızda :)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damlaya damlaya ama değil mi :) Teşekkürler

      Sil
  2. harikaaa.. ellerinize sağlık.. bende konserve kutusu yeniledim daha önce.. bu çay kutusundan da var ama ii düşünmeliyim dedikçe kaldı durdu bekliyor :) bu çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Beğenmenize sevindim. Siz de mutlaka başlayın. Hem kolay oluyor hem de sonuç iyi oluyor peçete aplike yöntemiyle.

    YanıtlaSil
  4. Nasrettin Hocanın sözü " Ye kürküm ye " gibi, güzel elbiseler giyince kutular da sınıf atlamışlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çocukca olurmu hiçççç.. bence akıllıca ;)
    Kumbaralar çok güzel teşvik edici :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bir yandan 10-20 TL koyarak 1000 TL'ler birikir mi diye düşünüyorum, bir yandan da sizin dediğiniz gibi. Ama kesinlikle kumbaraları ben de çok akıllıca buluyorum

      Sil
  6. Su altı fotoğfafçılığı gerçekten çok ilginç. Benim yapabileceğim bir şey değil ama yapan hem de çok iyi yapan birini tanıyoruz. Rico, İzmir`de yaşayan bir Hamburglu. Uzun yıllardır Türkiye`de yaşıyor. Acayip, müthiş fotoğraflar çekiyor, bir de üstüne ödüller alıyor. İncelemek istersen adresi:http://www.maviphoto.com/
    Oradan Facebook sayfasına bir girip bak, ben bayılıyorum:))
    Bu arada kutuların değişimleri çok güzel olmuş. Umarım çok çok çok birikir paran, hayaline kavuşursun tez zamanda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uh uh süper bu:) Ben de böyle bir idol arıyordum kendime :) Çok başarılı hakikaten. Fotoraflarına hayran kaldım. Teşekkürler Semi :)

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...