14 Mart 2013 Perşembe

Kum rengi-Siyah- The Desert Sand-Black

Acaba ne diksem diye düşünmeyi, dergileri karştırıp model aramayı, sonra modele uygun kumaş için çarşı pazar dolaşmayı, dikim aşamasında karşılaştığım binbir güçlükle uğraşmayı nasıl özledim anlatamam. 2012'nin martında başladığım dikiş macerama yoğunluğu değişse de hiç ara vermeden bir yıl devam ettim. Sürekli bir şeyler dikme derdindeydim. Şimdiki durum ise iki ay oldu herhalde makinemi görmeyeli. Neyse işler güçler hafiflesin yine tam gaz devam edeceğim. Hem de renk renk baharlık elbiselerle :)
It is hard to explain how I missed thinking about what to sew, searching for patterns, going to shops for fabric and facing with lots of problems while sewing. I've regularly sewed since march of 2012. I was always trying to sew something. However, nowaadays, I can't find enough time to sew because of heavy work load. Neverthless it isn't the end of my adventure. I'll go on better a few months later.
Bu elbiseyi de yaklaşık iki ay önce diktim. Yakası bir tuhaf oldu ama düzeltmeye dediğim gibi zamanım kalmadığından öyle fotoğrafladım.
I sewed it two months before. Its collar wasn't well-fixed, but I couldn't find enough time to fix it. 
Üst parça Burda'dan bir modelden. Eteği ise kalıpsız biçtim.
The upper part was cut according to a pattern in Burda, the skirt is free style.

5 yorum:

  1. Özeniyorum, zamanın olmasa da ne güzel şeyler dikiyorsun.
    Baharlık elbiselerini bekliyorum.
    Üst parça çok zor göründü bana model açısından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama o senin güzel önlüklerinin yanında sadece fena sayılmaz diyebilirim bunun için. Ben de baharlık elbiseleri diksem diye can atıyorum ama daha zamanı var dediğim gibi
      Sevgiler...

      Sil
  2. çok şık görünüyor bayıldım ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ve de hoş geldiniz bloguma :)

      Sil
  3. Hеllo! I could have sworn I've visited your blog before but after looking at some of the posts I realized it's nеω to me.
    Anyhоw, I'm definitely happy I discovered it and I'll be book-mаrκіng it and checkіng back
    oftеn!

    Hегe iѕ my site ... SEOPressor

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...