22 Nisan 2013 Pazartesi

Yeni Geline Kırmızı Önlük- A Red Apron for a Newlywed


Dikiş makinemin başına otururken "Dikmeyi unutmuş muyumdur acaba?" diye düşünmeden edemedim. O kadar çok oldu yani. Ama neyse bir ay sonra tatile girince planladığım her şeyi dikerek bu günlerin acısını çıkaracağım. 
I wondered whether I had forgotten sewing by the time I prepared for sewing the apron. I mean, it has been too much time away from sewing thing. Nevertheless, I’ll sew everything I am planning when I start my holiday a month later.

Çok sevdiğim arkadaşım (kardeşim sayılır) evleniyor, ben de onun çeyizi için bir önlük dikmek istedim.Böyle bir şey oldu işte. Bu sefer İKEA’dan aldığım kumaşlarla değil de daha ince bir pamukluyla diktim. Çok daha iyi oldu diyebilirim. One of my beloved friends is certain to get married soon. So I wanted to sew an apron for her as a little wedding gift.Here is the apron. I didn’t use the fabric of IKEA as I did before. I preferred a cotton fabric. It seemed better for me.

Bu arada dikmeyi unutmamışım :) Çok şükür motor beceriler kolay kolay yitirilmiyor :)
By the way, I noticed that I didn’t forget sewing. Thanks God, losing motor skills isn’t something easy :)

6 yorum:

  1. Çok ara verdin gerçekten:)
    Bana da öyle oluyor. Bazen sadece vakitsizlik değil de canım da istemiyor.
    Ama unutulmuyor neyse ki:)
    Çok çok şık olmuş. Tam çeyizlik:)
    Tatile girince dikeceklerini merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hakikaten çok ara vermemek lazım ama iş güç olunca da her şeyi bir kenara bırakıp dikiş dikeyim diyemiyorum. Çok şükür isteksizlik pek yaşamıyorum henüz, daha çok yeni olduğumdan tabii ki de.
      Valla dikeceklerim için ben de sabırsızlanıyorum. Nasıl olacaklar birlikte göreceğiz :)

      Sil
  2. Cok guzel,Allah mesut etsin!Kirmizi gelinlerin rengidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Kırmızının yeri her zaman ayrı oluyor :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Önlükte, rengide, modelide harika görünüyor. :))

    Arkadaşınız eminim çok beğenecektir, güle güle kullanması dileği ile... Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...