30 Haziran 2013 Pazar

Peplum Bluz- Peplum Blouse



Peplum bluzumla karşınızdayım. İlk defa peplum diktim ve çok sevdim, devamı gelecek. Şimdilik bu bluz var.
Here I am with my peplum blouse. I sewed peplum for the first time but really loved it so I’ll go on sewing peplum. However, right now you see my blouse.

Artık dikişe başlıyorum dediğim günün üzerinden bayağı geçti. Blogda hiç hareket yok gibi görünse de gerçekten dikmeye başladım aslında. Büyük hayallerle pembe bir elbiseye başladım. Sonu tam bir hayal kırıklığı oldu ama hiç sevmedim, o yüzden de paylaşmadım. Ardından diktiğim bluz karşınızda zaten. Arada diktiğim bir de beyaz etek var. Çok sevdim onu, çok da kullanışlı ama fotoğrafını çekmeye zaman bulamadım. O da yakında burada olur.
 So much time passed over the day I said I would start to sew later on. I know that there was no action on the blog but in fact I sewed something. For example, I sewed a pink dress with big expectations but the final of it was a total mess, unfortunately. So I didn’t post it on blog. Then, I sewed a blouse which I’ve just posted. Meanwhile there was a white skirt I sewed and really loved. However, I couldn’t have time to take photos with it. So you’ll see it in the following post.


Güzelim japon güllerinin önünde de birkaç poz.
Some photos in front of japonicas. 

 Bu arada Burda'nın 08/2012 sayısından kullandığım bir kalıp. ( Model: 113)
Meanwhile the pattern is from Burda magazine. (Issue: 8/2012, pattern: 113)



10 yorum:

  1. Çok hoş olmuş bence. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Sadece dikmeyi değil diktiklerime yapılan güzel yorumları da özlemişim :))
      Sevgiler...

      Sil
  2. güle güle yiyin. yaz için kolsuz modeli de güzel olurmuş diye düşündüm fotolara bakarken. beyaz eteğin de fotolarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz deyince ben de düşündüm de neden kolsuz yapmadım diye modeli olduğu gibi uygularken hiç aklıma bile gelmedi. Hakikaten daha iyi olurmuş:) Neyse artık bir dahakine :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık Özellikle arka kısmı çok hoş

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş cıvıl cıvıl tam yazlık, sevgiler dostçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Siz de dostça kalın :)

      Sil
  5. Rengiyle, modeliyle çok hoş olmuş, iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekler için teşekkürler :)

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...