19 Temmuz 2013 Cuma

Beyaz Etek-The White Skirt

Ha geldim ha geleceğim derken araya bir de tatil girdi, bir türlü buraya yazamadım. İki hafta önce tatile çıkmadan önce hızlı hızlı birkaç parça diktim. Bu eteğin fotoğraflarını da plajda boş kalınca yazıp yayınlarım diye çekmiştim ama telefonda yayın oluştururken bir türlü fotoğraf yükleyemedim.
I couldn’t publish a post though I said I would write as I was on holiday. I had sewed a few things before we went on holiday two weeks before. I had taken the photographs of this skirt with the intention publishing it in my free time at the beach but I couldn’t upload the photographs to the blog via iphone.


Çok basit bir model. Model Burda’dan ama araya zaman girince hangi sayıydı unuttum. Önden ve arkadan ikişer pensli. Yandan fermuarlı.
It was a easy pattern. I took it from Burda however I can’t remember which pattern it was since it had been too much time.
 Kumaş da geçen sene doğum günüm için diktiğim bu elbiseden kalan parçalar. Bayağı kalın bir kumaş ama etek olarak iyi oldu bence.
The fabric is from the pieces which left from this dress I’ve sewed for my birthday last year. It is so thick, nevertheless it fitted well for a skirt. 

2 yorum:

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...