29 Temmuz 2013 Pazartesi

Çiçek Desenli/Denim Etek- The Flower Patterned/Denim Skirt

Beyaz etekten sonra şimdi de günlük, rahat eteklerde sıra.
Now it is time for casual skirts on blog after the white skirt.

Başından beri takip edenler bu kumaşı buradan hatırlayabilir. Bu ilk dikişlerimdendi. Elbiseyi alt bedenime göre yapmıştım. O zamanlar tabii iyice acemi olduğumdan değil ayarlama yapmak, kaydırmadan dikemiyordum bile. Sonuç itibariyle, bedeni iyi ayarlanmamış bu elbisenin üstü bana bayağı bir bol geldiğinden ondan vazgeçtim. Belden kesip bir lastik taktım. Bir etek oluverdi.
Old followers of mine can remember this fabric from this dress. It was one of my first sewings. I sewed it according to my thigh size. Obviously I was so unexperienced during that term that not adjusting the sizes but even sewing firmly was so hard for me. For that reason, I gave up wearing this dress. I cut it from the waist and fixed a rubber. It became a skirt.


Ümraniye kumaşçılar çarşısını, Laçin Tenel sağ olsun, keşfettim ben de. Bu denim kumaşı ilk defa şort dikmeyi denerim diye aldım ama tatil öncesi çok az zamanım kalınca kalça ölçüme göre bir dikdörtgen parça kesip uçlarını kıvırıp bir lastik taktım. Çok severek giydiğim rahat bir eteğim olmuş oldu.

I’ve discovered the fabric bazaar in Ümraniye thanks to Laçin Tenel. I’ve bought this denim fabric to try sewing a short. However, due to having very short time before holiday, I sewed a simple skirt. I’ve just cut a rectangular with the length of my thigh, sewed the sides and then fixed a rubber to the waist part. 

14 yorum:

  1. Sedacığım, çiçekli eteğe bayıldım, iyi ki elbiseden vazgeçmiş, eteğe dönüştürmüşsün. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Nilüfer. Bir de elbise haliyle fazla bir renkliydi şimdi dengelendi bence.

      Bu arada özlemişim blog arkadaşlığımızı:)

      Sil
    2. Renk dengesi konusunda aynen katılıyorum. Bende özlemişim, görüşelim.. :))

      Sil
  2. cok guzel olmus cok beyendim :) sizi takipe aldim sizi de bekliycem rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldiniz:) Ne güzel blogumu beğenip de beni takip etmek istemeniz. Ben de sizin sitenize hemen göz atacağım :)

      Sil
  3. Her ikisi de çok rahat ve kullanışlı görünüyor. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zaman oldu yorumlarda görüşmeyeli :)
      Çok teşekkürler iyi dileğin için.
      Sevgiler...

      Sil
  4. Kumaşa da modele de BAYILDIM!
    Ümraniye kumaşçılar çarşısının yolunu öğrenmek isterim. Bir dahaki İstanbul ziyaretimde kesin gidilecekler adresi olacaktır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evlendikten sonra Anadolu yakasına yerleşmiş biri olarak ben de Ümraniye'yi pek bilmiyorum aslında ama yerini bulmak zor değil. Ümraniye meydandan geçen bir otobüs/minibüse binip meydanda iniyorsunuz. Hemen meydana bağlanan sokaklardan birinde toplanmış bütün dükkanlar. Kumaşçılar çarşısını sorduğunuzda hemen gösteriyorlar.

      Sil
  5. kumaş da model de çok güzel.. size de çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  6. Valla tam yazlık hele birde mini :)

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...