2 Ekim 2013 Çarşamba

Yaşasın Sonbahar- Yuppie! It’s Autumn

Her ne kadar günler kısalmaya başladığında durumdan şikayetçiymişim gibi hissedip konuşsam da bugün –yani İstanbul’da sonbaharın hissedildiği ilk gün- bir kere daha anladım ki ben bu havaları çok seviyorum. Oh! Artık sıcaktan bunalmak, iş ertelemek, tembellik yapmak yok : ) Artık çalışma zamanı, ve bu bana kendimi çok daha iyi hissettiriyor.
Although earlier I complained about the days getting shorter, today as the first cold day in İstanbul I’ve understood that I love these kind of dark and cold weather. I won’t be depressed because of hot weather, postpone all stuff and get lost in laziness anymore. It is now time to work, so I definitely feel better.

Bu da ilk yapılacak  işle ilgili bir ipucu olarak gelsin : )
This is just a clue about my new sewing. : )


4 yorum:

  1. Sonbaharı seven biri daha:))
    Hoş mevsimleri sevsek ne olur, sevmesek:) Geçip gidiyorlar işte, sanki bize mi soruyorlar:)) Ama insanoğlu mutlaka havadan sudan konuşur, böyle yoğurmuşlar bizi:)
    Oh benin için de mis, kahve keyfi, dikiş keyfi, blog keyfi... ne ararsan. Galiba yazın feci sıcaklarını bir kenara koyarsak bir de yaz düzensizliğini sevmiyorum. Ne yemek saati belli, ne yatma saati. İş desen canın çekmez, zorla yaparsın:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen Semi aynen, eskiden böyle genç bir insan olarak düzenli hayat peşinde olduğumdan çok sıkıcı mıyım diye düşünürdüm ama artık kendimi kabullendim. Artık anladım ki ben düzenli hayatı ve böyle yaşayan insanları çok daha fazla seviyorum. Sevdiğin işlerle uğraşması gibi yok valla:)
    Hava konusunda da hakikaten havanın bizi salladığı yok ama n'apalım işte konuşmak da güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Sonbaharın özellikle renklerini çok severim. Ve evet, her şey düzene giriyor. Okuldaki, işteki, evdeki herkesin saatleri belli, herkes daha verimli.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de aslında en çok renklerine bayılırım. Bir de toprak grubu bir burçtan olunca turuncular, sarılar, kahverengiler daha bir güzel geliyor:))

      Sil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...