18 Kasım 2013 Pazartesi

Füme Elbise

Geçen sene, dikiş blog yazarlarının “Birlikte Dikelim” etkinliğinde seçtikleri modellerden biriydi bu elbise. Daha ilk gördüğümde çok beğenmiştim. Sonra da farklı kumaşlarla, farklı kişilerin ellerinden çıkmış  hâllerini görünce daha da bir sevdim.

Havaların mükemmel gittiği bu günlerde, böyle bir elbise, işte giymek için ideal diye düşünerek önce kumaşımı aldım. Sonra da Burda’nın geçen seneki ekim sayısından patron çıkarıp biçtim, diktim. Böyle kumaşları dikiş kolaylığı açısından çok seviyorum. Hiç kaymıyor ya da son dakika sürprizleri yaşatmıyor insana. Bu elbise içime çok sindi. Son diktiğim elbiselerdeki kusurlar biraz motivasyonumu düşürmüştü ama şimdi bunun sayesinde heves ve motivasyon yine tam gaz...
Burda/ Sayı: 10/2012, Model: 118A

11 yorum:

  1. Elerinize sağlık çok güzel olmuş bende kalıbını çıkartmış fakat yandaki büzgülerinin nasıl duracağından emin olamadığım için kumaşa uygulamaktan vazgeçmiştim üzerinizdeki duruşunu görünce en kısa sürede dikmeye kara verdim :)) çok beyendim iyi günlerde giyin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel, hoş bir elbise dikmenize vesile oldum :) Bence kesinlikle dikin, çok şık duruyor. Teşekkürler ayrıca...

      Sil
  2. Bu tarz yakaları çok seviyorum. Kullanması da rahat geliyor bana. Hem değişik bir duruşu var, hem de eğilip kalkarken çok dekolte vermiyor. Güle güle giy, emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yaka bayağı iyi gerçekten. Bir de dinamik, bir oraya bir buraya, sürekli hareket katıyor :)

      Sil
  3. çok şık olmuş, çokta yakışmış

    YanıtlaSil
  4. Aaa, harika olmuş! kesinlikle bu kumaşla daha güzel durmuş model.
    Güle güle giyin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize :) Siz de dikmiştiniz galiba değil mi?

      Sil
  5. Süper olmuş, döktürmüşsün yine, ellerine sağlık... Sana da çok yakışmış... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moralimi yükselttin :) Sağ ol. Sana da sevgiler...

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...