21 Ocak 2014 Salı

Kedi Pano

Bir sabah kahvaltı masasında kendimi şöyle feryat ederken buldum: “Nasıl oluyor da sabah aklımda olan her şey öğleden sonra tamamen unutulup gidiyor?”  Bu durumla başa çıkabilmek için önce her yere post-itler yapıştırsam dedim ama dağınıklık da ayrı bir sinir bozucu. Sonra aklıma gözümün önünde duracak minik bir pano yapma fikri geldi.

Hemen dolabımı karıştırıp mevcut tek keçe parçası olarak bu kalın yeşil keçeyi buldum. Önce basit bir bulut şekli verecektim ama nedense elimden bir kedi figürü çıktı.

Oxxo hediye paketlerinden çıkan çiçek sonunda yerini buldu. Hatırlatma pisisinin tasması ve bıyıkları oldu.
Hızlı ve çok işe yarayacak bu 15 dakikalık “kendin yap” projesini ben çok sevdim. Ya siz?

9 yorum:

  1. şahane:))
    eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. paylaşımlarınız çok güzel.elinize sağlık.tekrar görüşmek dileğiyle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Çok mutlu oluyorum böyle yorumlar okuyunca

      Sil
  3. kedicik çok sevimli olmuş.. ellerinize sağlık. bu arada nerelerdesiniz?. umarım bir sıkıntı yoktur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Bir yere gittiğim yok, buralardayım aslında ama hiç içimden bir şeyler yapmak gelmiyor. Bir de işten çok zamanım da kalmıyordu. Ama şimdi yaz tatiline girdim sayılır. Ufak ufak dikişe başlıyorum :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel olmuş Seda kızım...

    YanıtlaSil
  5. Blog kalmış geçen yılda:((
    Bloglar arasında gezinirken bir bakayım dedim.

    YanıtlaSil

***BLOG SAHİBİ OLMASANIZ BİLE YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. "ADI/URL"Yİ SEÇTİKTEN SONRA "AD" KISMINA ADINIZI YAZIP "URL" KISMINI BOŞ BIRAKARAK "YAYINLA" YA TIKLAMANIZ YETERLİ!

BuNLar Da VaR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...